مسابقات جهانی بوکس| پایان دور نخست با پیروزی 5 نماینده ایران

مسابقات جهانی بوکس| پایان دور نخست با پیروزی 5 نماینده ایران

دور نخست رقابت های جهانی بوکس و گزینشی المپیک پاریس در حالی به اتمام رسید که پنج نماینده ایران برابر حریفان به برتری رسیدند.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری سفیر افلاک، در ادامه رقابت های بوکس قهرمانی جهان که به میزبانی ایتالیا در حال برگزاری است، 2 بوکسور کشورمان روی رینگ می روند.

چهارشنبه شب، پوریا امیری بوکسور وزن 92 کیلوگرم ایران با “جان ماروین” بوکسور 31 ساله اهل فیلیپین، دارنده مدال نقره سال 2019 آسیا رقابت کرد و در نهایت نتیجه را واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.

سپس در رینگ B، ایمان رمضان پور در وزن 92+ کیلوگرم، “کدی آگنس” از جزایر سیشل را شکست داد. ایمان در دور بعدی با برنده نبرد نمایندگان فرانسه و بلغارستان مصاف می دهد.

با این اوصاف از 6 بوکسور اعزامی ایران، پنج ملی پوش (دانیال شه بخش، علی حبیبی نژاد، مسلم مقصودی، میثم قشلاقی و ایمان رمضان پور) در دور نخست به برتری رسیدند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مسابقات جهانی بوکس| پایان دور نخست با پیروزی 5 نماینده ایران" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مسابقات جهانی بوکس| پایان دور نخست با پیروزی 5 نماینده ایران"، کلیک کنید.