موضوع تبیین مهدویت در جشن های نیمه شعبان مدنظر قرار گیرد – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار سفیر افلاک، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار عصر شنبه در نشست ستاد نیمه شعبان استان اظهار داشت: علاوه بر فضا سازی و برگزاری جشن ها می بایست موضوع مهدویت وو منتظران واقعی نیز برای مردم تبیین شود.

وی بر شاد بودن ظاهری که مربوط به شاد بودن محله ها و خیابان ها است تاکید کرد و افزود: این جشن ها و اعیاد باید در استان پر رنگ شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام نیز درخصوص برگزاری جشن ها در نیمه شعبان در سراسر استان عنوان کرد: مبنای برگزاری این مراسم ها توسط مردم، تشکل های دینی، هیات های مذهبی و اصناف باشد.

حجت الاسلام رحیمی اضافه کرد: از مهم ترین برنامه ها استان جشن خیابانی است که در ایلام و سایر شهرستان های استان برگزار می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "موضوع تبیین مهدویت در جشن های نیمه شعبان مدنظر قرار گیرد – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "موضوع تبیین مهدویت در جشن های نیمه شعبان مدنظر قرار گیرد – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.