نتایج زنده دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال

هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال از امروز با انجام سه بازی در تهران، سیرجان و آبادان آغاز می شود.

به گارش سفیر افلاک، قطار لیگ برتر فوتبال ایران به ایستگاه بیست و چهارم رسید و مسابقات این هفته امروز (پنجشنبه) با سه بازی در تهران، سیرجان و آبادان آغاز می شود. در نخستین دیدار این هفته پیکان و هوادار به مصاف هم می روند. همچنین گل گهر میزبان استقلال خوزستان است و صنعت نفت آبادان در خانه از پرسپولیسی پذیرایی می کند.

* پیکان 1 – 2 هوادار؛ تا دقیقه 50

گل:

محمدجواد آزاده (دقیقه 31) برای پیکان، محسن سفیدچقایی (دقیقه 21) و یونس شاکری (دقیقه 28) برای هوادار

شرح گل:

در حالی که بازی پایاپای در جریان بود، داریوش شجاعیان با پاس در عمق، سفیدچقایی را در موقعیت گلزنی قرار داد و این بازیکن هم قدر پاس هم تیمی اش را دانست و با یک شوت زمینی دقیق دروازه پیکان را باز کرد.

سه دقیقه بعد، هوادار یک ضدحمله سریع را تدارک دید و در حالی که نسبت مهاجمان هوادار و مدافعان پیکان 2 به 3 بود، یونس شاکری سانتر ارسالی هم تیمی اش را با ضربه والی وارد دروازه پیکان کرد.

در ادامه این بازی جذاب و سه دقیقه بعد از گل دوم هوادار، سامان نریمان جهان در زمین حریف پا به توپ شد و با یک پاس زمینی آزاده را داخل محوطه جریمه هوادار صاحب توپ کرد. بازیکن پیکان هم بی درنگ با یک شوت محکم یکی از گل های خورده را پاسخ داد.

* گل گهر – استقلال خوزستان؛ ساعت 17:45

گل: –

شرح گل: –

* صنعت نفت – پرسپولیس؛ ساعت 19

گل: –

شرح گل: –

به روز رسانی می شود…

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نتایج زنده دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نتایج زنده دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال"، کلیک کنید.