کامبک و صعود دراماتیک شاگردان عطایی به فینال لیگ برتر والیبال – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری سفیر افلاک، تیم های پیکان تهران و فولاد سیرجان در دومین دیدار از سری پلی آف نیمه نهایی لیگ برتر والیبال از ساعت 19 امروز (سه شنبه) در سالن فدراسیون والیبال به مصاف هم رفتند که نتیجه این بازی، 3 بر 2 به سود فولاد بود.

پیکان در ست های اول و دوم 25 بر 19 و 25 بر 21 برنده شد، اما شاگردان بهروز عطایی در تیم فولاد در ست های سوم و چهارم به بازی برگشتند و 27 بر 25 و 25 بر 19 پیروز شدند تا برنده بازی در تای برک مشخص شود. فولاد در ست پنجم هم 15 بر 9 به برتری رسید تا به عنوان نخستین تیم راهی فینال شود.

تیم فولاد سیرجان در بازی نخست که یکشنبه برگزار شد با نتیجه 3 بر یک پیکان را شکست داده بود.
دیدار دوم تیم های شهداب یزد و شهرداری ارومیه از سری پلی آف نیمه نهایی لیگ برتر والیبال نیز فردا (چهارشنبه) برگزار می شود. شهداب در بازی نخست 3 بر یک برنده شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کامبک و صعود دراماتیک شاگردان عطایی به فینال لیگ برتر والیبال – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کامبک و صعود دراماتیک شاگردان عطایی به فینال لیگ برتر والیبال – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.