آتش سوزی در شهرک فرش آران و بیدگل

سفیر افلاک/اصفهان مدیرکل مدیریت بحران استانداری استان اصفهان از حادثه آتش سوزی در شهرک فرش سلیمان صباحی آران و بیدگل خبرداد.

منصور شیشه فروش در گفت وگو با سفیر افلاک، درباره حادثه آتش سوزی شهرک فرش سلیمان صباحی آران و بیدگل اظهار کرد: وقوع حریق ساعت 9 صبح امروز یکشنبه (6اسفندماه) در سوله ای که حاوی الیاف نخ و پنبه در آن وجود داشته، اتفاق افتاد.

وی افزود: در این حادثه فقط یک واحد ریسندگی در شهرک فرش سلیمان صباحی آران و بیدگل دچار حادثه آتش سوزی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان بیان کرد: بلافاصله تیم های امدادی و آتش نشانی از مدیریت بحران شهرستان و شهرداری های آران و بیدگل و کاشان با تجهیزات و خودروهای اطفای حریق لودر و تانکر آب به محل اعزام شدند و در حال جلوگیری از سرایت آتش به واحدهای مجاور هستند.

پایان خبر سفیر افلاک

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آتش سوزی در شهرک فرش آران و بیدگل" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آتش سوزی در شهرک فرش آران و بیدگل"، کلیک کنید.