آسمان صاف پایتخت – سفیر افلاک

طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران ظرف امروز و فردا صاف تا قسمتی ابری و گاهی با وزش باد خواهد بود.

به گزارش سفیر افلاک، بر اساس بررسی نقشه های پیش یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی امروز و فردا آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی با وزش باد پیش بینی می شود.

از یکشنبه تا سه شنبه با عبور موج ضعیفی از منطقه در نیمه شمالی و ارتفاعات استان، در بعضی ساعات افزایش ابر و گاهی بارش پراکنده با احتمال رعد و برق مورد انتظار است. همچنین طی این مدت در نیمه جنوبی و ارتفاعات گاهی وزش باد نسبتا شدید تا شدید پیش بینی می شود.

طبق این گزارش، آسمان تهران فردا (11 فروردین ماه) صاف در بعد از ظهر وزش باد با حداقل دمای 10 و حداکثر دمای 19 درجه سانتیگراد و در روز یکشنبه (12 فروردین ماه) صاف تا کمی ابری در بعضی ساعت ها افزایش باد با حداقل دمای 9 و حداکثر دمای 21 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فرودگاه امام خمینی با بیشینه دمای 20 و کمیته دمای 4 درجه سانتیگراد گرم ترین نقطه استان تهران و ایستگاه توچال با بیشینه 4- و کمینه 12- سردترین نقطه تهران طی 24 ساعت گذشته بوده است.

پایان خبر سفیر افلاک

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آسمان صاف پایتخت – سفیر افلاک" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آسمان صاف پایتخت – سفیر افلاک"، کلیک کنید.