افزایش استقبال مسافران نوروزی از مراکز اسکان فرهنگیان در کردستان – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان

افزایش استقبال مسافران نوروزی از مراکز اسکان فرهنگیان در کردستان - خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان

هاشم ناظمی جلال در گفت وگو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار کرد: امسال تعداد مسافران نوروزی که در مراکز اسکان فرهنگیان پذیرش شده اند بیش از مدت مشابه سال قبل است و این مهم بیانگر استقبال مهمانان نوروزی از مراکز اسکان آموزش و پرورش است.

وی اعلام کرد: از 28 اسفند ماه 1402 تا 4 فروردین ماه 1403، حدود 2 هزار و 219 خانوار شامل یک هزار و 565 خانوار فرهنگی به تعداد 7 هزار و 242 نفر، و 654 خانوار غیرفرهنگی به تعداد 2 هزار و 947 نفر در ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان در سراسر استان پذیرش شده و در مدارس کردستان اسکان یافته اند.

ناظمی جلال افزود: بر این اساس تا روز شنبه چهارم فردوین ماه، 10 هزار و 189 نفر در مدارس استان اقامت داشته اند.

وی به آمار دیگری در این زمینه اشاره کرد و اظهار داشت: تاکنون آمار اسکان نوروزی آموزش و پرورش کردستان به 18 هزار و 340 نفرروز رسیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان خاطرنشان کرد: ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان از 28 اسفند 1402 تا 12 فروردین 1403 فعالیت داشته و پذیرای همکاران فرهنگی و مسافران نوروزی در قالب 79 مدرسه و 619 اتاق با سطوح ویژه، الف، ب و ج خواهند بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزایش استقبال مسافران نوروزی از مراکز اسکان فرهنگیان در کردستان – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزایش استقبال مسافران نوروزی از مراکز اسکان فرهنگیان در کردستان – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.