انهدام 21 باند زورگیر و قاپ زن در تهران – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار سفیر افلاک، سردار علی ولیپور گودرزی رییس پلیس آگاهی پایتخت در جمع خبرنگاران گفت: در چند روز گذشته با توجه به اشراف اطلاعات در پلیس آگاهی 74 نفر زورگیر عنف و قاپ زن در قالب در 21 باند دستگیر شدند.

وی افزود: از مخفیگاه زورگیران بیش 500 دستگاه گوشی مسروقه کشف شده که در اسرع وقت تحویل مالباختگان می شود.

سردار ولیپور گودرزی گفت: این افراد بیشتر سابقه دار بودند و به واسطه هماهنگی خوبی که با دستگاه قضا داریم بعد از تحمل کیفر از زندان آزاد و حتماً با پابند الکترونیک رصد خواهند شد.

وی ادامه داد: از طرح هایی که در حال انجام است پایش الکترونیکی مجرمین بوده که در سایر استان ها هم راه اندازی شده و به منظور کاهش جرم است و در نهایت باعث رضایت مندی مردم شود.

وی گفت: سرقت مسلحانه کاهش یافته است اما سلاح در دسترس مجرمان بوده و ما در حال برخورد با این افراد هستیم.

سردار ولیپور گودرزی گفت: قانون تشدید مجازات که در حال پیگیری است در این امر موثر خواهد بود.

وی گفت: در زمینه کنکور هم کارگروهی تشکیل شده که فراجا هم عضو آن است و حتماً اقداماتی برای بهتر برگزار شدن آن انجام می دهیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انهدام 21 باند زورگیر و قاپ زن در تهران – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انهدام 21 باند زورگیر و قاپ زن در تهران – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.