اولویت اتوبوسرانی تهران توسعه ناوگان و نوسازی خطوط مناطق کم برخوردار از حمل و نقل عمومی

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در جلسه نظارت ستادی و ارزیابی عملکرد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 21، از حل مشکل جذب راننده کارت شهری در روزهای آتی خبر داد.

به گزارش سفیر افلاک، مهدی علیزاده در آیین رونمایی از ناوگان جدید خطوط اتوبوسرانی منطقه 21 شهرداری تهران گفت؛ اولویت ما برای تقویت ناوگان و نوسازی خطوط اتوبوسرانی پایتخت مناطق کم برخوردار از حمل و نقل عمومی است که این برنامه با نوسازی 19 خط اتوبوسرانی در مناطق غربی شهر تهران آغاز شده است.

علیزاده با بیان اینکه مذاکراتی با پلیس راهور برای حل مشکل بکارگیری راننده کارت شهری داشته ایم، گفت: ان شاءالله با همکاری پلیس راهور و حل مشکل تامین راننده، نسبت به تقویت و نوسازی خطوط اتوبوسرانی در مناطق مختلف شهر تهران اقدام می کنیم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به چشم انداز روشن وضعیت حمل و نقل عمومی به ویژه در حوزه اتوبوسرانی در سال 1403 است، افزود: با سفر اخیر شهردار تهران به کشور چین ان شاءالله تعداد قابل توجهی اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی تهران اضافه می شود که این اتفاق بی سابقه، باعث کاهش چشمگیر سر فاصله حرکت اتوبوس ها و ارتقای کیفیت خدمات رسانی خواهد شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، وی در پایان بر حضور حداکثری در انتخابات و دعوت از همه برای این شرکت در این تکلیف ملی تاکید کرد.

پایان خبر سفیر افلاک

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اولویت اتوبوسرانی تهران توسعه ناوگان و نوسازی خطوط مناطق کم برخوردار از حمل و نقل عمومی" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اولویت اتوبوسرانی تهران توسعه ناوگان و نوسازی خطوط مناطق کم برخوردار از حمل و نقل عمومی"، کلیک کنید.