ترانه علیدوستی در 20 سالگی چه شکلی بود؟ / عکس

به گزارش خبرگزاری سفیر افلاک، فیلم سینمایی «من ترانه 15 سال دارم» فیلمی از رسول صدرعاملی با بازی ترانه علیدوستی است. این فیلم محصول سال 1380 و برنده سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی (رسول صدر عاملی) و بهترین فیلمنامه (کامبوزیا پرتوی) و بهترین بازیگر نقش اول زن (ترانه علیدوستی) از بیستمین جشنواره فیلم فجر است. رسول صدرعاملی برای این فیلم برنده جایزه ویژه هییت داوران و نامزد جایزه یوزپلنگ طلایی جشنواره فیلم لوکارنو شد.

ترانه علیدوستی که این روزها دوباره با فیلم «تفریق» به سینماها بازگشته است، در آن زمان و هنگام بازی در این فیلم سینمایی حدود 20 سال داشت.

ترانه علیدوستی و فرزندش در 20 سالگی / عکس
ترانه علیدوستی در فیلم من «ترانه 15 سال دارم»

245245

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ترانه علیدوستی در 20 سالگی چه شکلی بود؟ / عکس" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ترانه علیدوستی در 20 سالگی چه شکلی بود؟ / عکس"، کلیک کنید.