تهران تا پنج شنبه سرد می ماند

وضعیت جوی استان تهران از امروز تا ظهر پنجشنبه، آسمانی ابری، گاهی نیمه ابری همراه با مه رقیق و با فعالیت متناوب سامانه بارشی پیرو هشدار هواشناسی سطح زرد در بعضی ساعات همراه با بارش برف و باران و وزش باد پیش بینی می شود.

تهران تا پنج شنبه سرد می ماند

آفتاب نیوز :

اداره کل هواشناسی استان پیش بینی کرده است که در ارتفاعات محدودیت دید، کولاک برف، احتمال ریزش بهمن و در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ مورد انتظار می باشد. شایان به ذکر است از عصر چهارشنبه تا صبح جمعه در پاره ای از نقاط به ویژه مناطق جنوبی و غربی، وزش باد شدید پیش بینی می شود.

همچنین در روز های جمعه و شنبه، با استقرار جوی نسبتا پایدار، وضعیت جوی استان، آسمانی صاف تا قسمتی ابری و در نواحی پرتردد شهری با افزایش نسبی آلاینده ها مورد انتظار می باشد. علاوه بر آن از امروز تا صبح پنجشنبه ماندگاری هوای سرد و از ظهر پنجشنبه تا روز شنبه روند افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تهران تا پنج شنبه سرد می ماند" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تهران تا پنج شنبه سرد می ماند"، کلیک کنید.