توقع نداشتم به قطر ببازیم/ فقط یک نیمه برابر ژاپن خوب بودیم – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار سفیر افلاک، تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا برابر قطر شکست خورد و از رسیدن به دیدار فینال بازماند. سبک بازی تیم ملی انتقاداتی را از سوی پیشکسوتان به همراه داشت.

بهروز رهبری فرد بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و تیم پرسپولیس در مورد دیدار مرحله نیمه نهایی و شکست ایران گفت: توقع نداشتم به گونه ای بازی کنیم که قطر ما را شکست بدهد و فینالیست شود.

وی ادامه داد: فوتبال ایران فاصله زیادی با کشورهای عربی دارد و در سال های گذشته همیشه برابر این تیم ها برتر و پیروز بوده ایم اما نمی دانم چه اتفاقی افتاد که این بار برابر قطر شکست خوردیم.

رهبری فرد ادامه داد: ما یک نیمه برابر ژاپن خوب بودیم اما نمی دانم چرا همان بازی را برابر قطر انجام ندادیم. چه اتفاقی افتاد که تیم ملی نتوانست برابر قطر هم نمایش خوبی داشته باشد. شاید بازیکنان بعد از بازی با ژاپن فکر کردند کار تمام شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توقع نداشتم به قطر ببازیم/ فقط یک نیمه برابر ژاپن خوب بودیم – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توقع نداشتم به قطر ببازیم/ فقط یک نیمه برابر ژاپن خوب بودیم – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.