تولد دوباره ستاره استقلال بعد از 6 ماه

آفتاب نیوز :

دیدار تیم های استقلال و شمس آذر قزوین در حالی با نتیجه 3- 2 به پایان رسید که مشابه این نتیجه در تاریخ بیست و هشتم مهرماه سال 1402 برای آبی های تهرانی اتفاق افتاده بود. هفته ششم لیگ برتر، بازی مقابل هوادار که استقلال در نهایت توانست با گل آرتور کوین یامگا و دو گل مهرداد محمدی در دقایق 61 و 84 حریفش را 3 بر 2 شکست بدهد.

نکته تعجب آور برای اهالی فوتبال گل نزدن مهرداد محمدی پس از آن بازی بود که به مدت 6 ماه و سه روز هیچ گلی برای استقلال به ثمر نرساند، اما در نهایت در یک دیدار حساس دیگر مقابل شمس آذر قزوین در آخرین روز فروردین ماه توانست مجدداً دو بار دروازه حریف را باز کند تا تیمش از تساوی یا شکست مقابل این حریف قزوینی نجات پیدا کند و در صدر جدول بماند.

مهرداد محمدی تا اینجای فصل 1198 دقیقه برای استقلال به میدان رفته که در 14 دیدار در ترکیب فیکس بوده و مجموعاً در 21 مسابقه برای تیمش بازی کرده است. او حالا با این دو گل، شش گله شده و به تنهایی در صدر جدول برترین گلزنان استقلال قرار گرفته است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تولد دوباره ستاره استقلال بعد از 6 ماه" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تولد دوباره ستاره استقلال بعد از 6 ماه"، کلیک کنید.