رژیم صهیونسیتی در باتلاق گرفتار شده است

سفیر افلاک/ایلام امام جمعه ایلام گفت: امروز رژیم صهیونیستی در باتلاق غزه گرفتار شده و می خواهد جنگ را در منطقه شعله ور کند تا شاید به عمر این رژیم منحوس چند روزی افزوده شود.

حجت الاسلام والمسلمین «اله نور کریمی تبار» در خطبه های نماز جمعه در مصلی امام خمینی(ره) شهر ایلام، با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم می فرماید که هر چه در توان دارید نیروی خود را بر علیه دشمنان خود و خدا تقویت کنید که برای دشمنان بازدارنده خواهد بود و مورد ستم قرار نمی گیرید، اظهار کرد: سرمایه گذاری با بیشترین منفعت است و ثمرات آن تامین امنیت پایدار و بازدارندگی از شرارت دشمنان است، گفت: تجاوز صهیونیست ها به ساختمان بخش کنسولگری سفارت جمهوری اسلامی در دمشق اوج درماندگی این رژیم نامشروع را نشان می دهد همانطور که کودک کشی جزو پیشینه این رژیم قرار گرفته است.

وی ادامه داد: امروز رژیم صهیونیستی در باتلاق غزه گرفتار شده و می خواهد جنگ را در منطقه شعله ور کند تا شاید به عمر این رژیم منحوس چند روزی افزوده شود و پاسخ هوشمندانه و قاطع جهوری اسلامی به این شرارت شایسته تبریک و قدردانی است و این پیروزی قاطعانه در عملیات ترکیبی موشکی و پهپادی وعده صادق، به فرمانده کل قوا، نیروهای مسلح و مردم شایسته ایران اسلامی است.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه خداوند متعال این عزت و سربلندی را به ما ارزانی داشته که رهبر فرزانه و خردمند انقلاب برای هدایت جامعه اسلامی در این دنیای طوفان زده را انتخاب کرده است، افزود: عملکرد زیبای ایشان و تدبیرشان در این عملیات تحسین خردمندان دنیا را نسبت به رهبری انقلاب، بر زبان جاری کرده و پذیرفتند که رهبر فرزانه انقلاب، می تواند سایه جنگ را از کشور جمهوری اسلامی دور کند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب فرمودند که پاسخ ملت ایران به هر گونه تعرض، تجاوز و تهدیدی پاسخی خواهد بود که دشمنان را از درون، از هم پاشیده و متلاشی خواهد کرد، این عملیات نشان داد که وعده امام و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی صادق است و دشمنان بدانند اگر بصیرتی دارند بفهمند که فرمان این امام با توانمندی نیروهای مسلح بر زمین نخواهد ماند.

کریمی تبار تصریح کرد: عملیات وعده صادق بخش از توانمندی نیروهای مسلج جمهوری اسلامی را در دنیا به نمایش گذاشت تا بفهمند که زمان «بزن و درو» گذشته است چرا که دشمن با حمله مستقیم به کنسولگری حماقتی کرد که مسیر فرود آمدن موشک های جمهوری اسلامی را بر سرشان هموار کرد.

وی با تاکید بر اینکه قدرت سانسور دشمن بالاست و بعدها معلوم خواهد شد که چه تلفات سنگینی بر آنها وارد شده و چه کابوسی خطرناکی آرامش آنها را به هم ریخته است گفت: آن ها به تازگی، بیان آسیب های خود را شروع کرده اند و وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که 2 پایگاه هوایی آنها کاملا نابود شده و تعداد زیادی از سربازان کشته شده است.  ضربه ای که خوردند به مراتب سنگین تر از آنچه که بیان می شود، جمهوری اسلامی برخی از اهداف نظامی آنها را نشانه گرفت، شکست مفتضحانه دشمنان اسلام را در جنگ خیبر به یاد بیاورند و فراموش نکنند و بدانند که سرنوشت آن ها جزء شکست نیست.

کریمی تبار تصریح کرد: جمهوری اسلامی اجرای این انتقام سخت را اعلام کرد و غافلگیرانه نبود، این نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی و برتری نظامی است که اعلام کرد، آنها در آماده باش صددر صد بودند و اولین و پرحجم ترین عملیات موشکی و ترکیبی پهبادی در جهان انجام شد و اما جمهوری اسلامی با توجه به توانی که دارد این عملیات را به عنوان عملیات محدود تلقی کرد.

وی بیان کرد: رژیم اشغالگر قدس، در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، قوانین بین المللی را نقض کرد، وقتی آنها به کنسولگری ایران حمله کردند، شورای امنیت سازمان ملل حاضر نشد در محکومیت این اقدام جنایتکارانه، قطعنامه ای صادر کند، در چنین دنیایی فقط با منطق بازداردندگی و دفاعی، می توان از خود دفاع کرد و متجاوز را سر جای خود نشاند.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه این عملیات برای جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت در برابر دشمنان بازدارندگی ایجاد کرد و برتری نظامی جمهوری اسلامی را در منطقه نشان داد، تصریح کرد: رژیم اشغالگر قدس در شرایطی قرار گرفته است نمی تواند عکس العملی داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه عملیات طوفان الاقصی هیمنه رژیم صهیونیستی را شکست و عملیات وعده صادق شمارش معکوس نابودی رژیم به صدا در آورده است، افزود: اسراییل در حمایت از خود دچار بحران شده و در برابر حماس زمین گیر شده است.

امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: رژیم مفلوک صهیونیستی در برابر یک گروه جهادی زمین گیر شده و نتوانست اسرای خود را آزاد کند، حماس را نابود کند به رغم رجزخوانی که دارد، توان این را ندارد که جبهه جدید را به گستردگی و عظمت جمهوری اسلامی را به روی خود باز کند.

پایان خبر سفیر افلاک 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رژیم صهیونسیتی در باتلاق گرفتار شده است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رژیم صهیونسیتی در باتلاق گرفتار شده است"، کلیک کنید.