فعالیت 62 شعبه سیار در دومین مرحله انتخابات گنبد – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان

مهدی دهرویه در گفت وگو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار کرد: انتخابات 11 اسفند سال 1402 در حوزه انتخابیه گنبد کاووس به مرحله دوم کشیده شد.

وی افزود: مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس گنبد کاووس در روز 21 اردیبهشت برگزار می شود.

فرماندار گنبد کاووس با اشاره به اینکه تعداد شعب اخذ رای در مرحله نخست با 20 درصد افزایش مشغول به فعالیت شد، گفت: برای این دوره از انتخابات 230 شعب در شهرستان گنبد کاووس فعال خواهد شد که از این تعداد 203 شعبه برای شهر گنبد و بخش مرکزی و 27 شعبه برای داشلی برون در نظر گرفته شد.

وی یادآور شد: از این تعداد 101 شعبه مربوط به حوزه شهری و 129 شعبه مربوط به حوزه روستایی است.

دهرویه از فعالیت 62 شعبه به صورت سیار و 168 شعبه به صورت ثابت در روز انتخابات 21 اردیبهشت در شهرستان گنبدکاووس خبر داد.

وی افزود: نامزدهای حوزه انتخابیه گنبدکاووس از بامداد پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت تبلیغات خود را به صورت رسمی آغاز خواهند کرد که این تبلیغات تا 8 صبح پنجشنبه 20 اردیبهشت ادامه دارد.

از دوازده دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گنبدکاووس 6 مرحله انتخابات به دور دوم کشیده شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فعالیت 62 شعبه سیار در دومین مرحله انتخابات گنبد – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فعالیت 62 شعبه سیار در دومین مرحله انتخابات گنبد – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.