قاتل زن قناد لولمانی در تهران دستگیر شد – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری سفیر افلاک، سردار عزیزاله ملکی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل خانم 36 ساله در یک مغازه قنادی با ضربات چاقو در منطقه لولمان شهرستان رشت در 6 اسفندماه سال جاری به مرکز فوریت های 110 پلیس، دستگیری قاتل در دستور کار کارآگاهان آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با تحقیقات همه جانبه و شبانه روزی پلیس قاتل 34 ساله شناسایی شد، افزود: کارآگاهان آگاهی پس از هماهنگی قضایی به استان تهران عزیمت و پس از دستگیری وی را به استان منتقل کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه قاتل در اعترافات خود انگیزه خود از قتل را سرقت اعلام کرد، گفت: متهم در حال حاضر جهت تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان گیلان از آمادگی پس برای برخورد با هرگونه ناامنی در استان خبر داد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق مرکز فوریت های 110 به پلیس اطلاع دهند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قاتل زن قناد لولمانی در تهران دستگیر شد – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قاتل زن قناد لولمانی در تهران دستگیر شد – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.