قیمت سکه افزایش یافت – خبرگزاری سفیر افلاک

قیمت سکه افزایش یافت

قیمت هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات امروز (سه شنبه، بیست و یکم فروردین) در بازار طلای تهران با دو میلیون و صد و چهارده هزار تومان افزایش به 43 میلیون و 694 هزار تومان رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری سفیر افلاک، قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران با پانصد و هفت هزار تومان افزایش نسبت به روزکاری گذشته (دوشنبه، بیست فروردین)، 43 میلیون و 694 هزار تومان داد و ستد شد.

سکه بهار آزادی طرح قدیم هم با یک میلیون و چهارصد و هشتادو پنج هزار تومان افزایش نسبت به روز کاری گذشته، 40 میلیون و 310 هزار تومان معامله شد.

نیم سکه در بازار تهران امروز 25 میلیون و 800 هزار تومان و ربع سکه 15 میلیون و هشتصد هزار تومان معامله شد.

سکه گرمی نیز 7 میلیون و دویست هزار تومان خرید و فروش شد.

هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری در بازار طلای تهران 3 میلیون و 311 هزار تومان معامله شد که نسبت به روز کاری گذشته 105 هزار تومان افزایش را تجربه کرد.

نرخ هر انس طلا در بازار های جهانی نیز با افزایش 19 دلاری به 2 هزار و 357 دلار رسید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قیمت سکه افزایش یافت – خبرگزاری سفیر افلاک" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قیمت سکه افزایش یافت – خبرگزاری سفیر افلاک"، کلیک کنید.