مسیله فلسطین با اعتقادات و ارزش های دینی گره خورده است

سفیر افلاک/خراسان جنوبی فرماندار شهرستان زیرکوه گفت: راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نشانه اتحاد و انسجام و اتفاق نظر امت اسلامی در نابودی رژیم اشغالگر قدس است.

محمدرضا غیرتی، در گفت وگو با سفیر افلاک گفت: حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس لبیک به ندای امام راحل و رهبر معظم انقلاب و میثاق با آرمان های شهدا و انقلاب است چرا که رویکرد نظام جمهوری اسلامی به مسیله فلسطین ریشه در عقاید و ایدیولوژی اسلام دارد.

وی با بیان اینکه امام علی(ع) می فرمایند: (کونوا للظالم خصما و للمظلوم عونا ) گفت: باید در هر زمان و مکان نسبت به ظالم ابراز دشمنی کرده و به یاری مظلومان شتافت.

غیرتی اظهار کرد: بنابراین مسیله فلسطین با اعتقادات و ارزش های دینی گره خورده است و این راهپیمایی نشانه اتحاد و انسجام و اتفاق نظر امت اسلامی به نابودی رژیم جعلی و کودک کش صهیونیسم و آزادی قدس شریف و قبله اول مسلمین جهان است.

فرماندار زیرکوه گفت: رژیم غاصب اسراییل در طی جنگ طوفان الاقصی از سر استیصال با نهایت دشمنی و وحشی گری دست به کشتار جمعی و نسل کشی در فلسطین اشغالی زده است و هیچ اهمیتی برای قطعنامه های شورای امنیت و هشدارهای سازمان ملل قایل نیست.

وی بیان کرد: بدون توجه به اعتراضات مردم در سراسر جهان همچنان به وحشی گری های خود ادامه می دهد و از طرفی با حمله به سفارت ایران در دمشق تعدادی از مستشاران را به شهادت رساند که می طلبد با تمام وجود با حضور موثر در راهپیمایی روز قدس انزجار و نفرت خود را از این رژیم خونخوار اعلام کنیم

پایان خبر سفیر افلاک

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مسیله فلسطین با اعتقادات و ارزش های دینی گره خورده است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مسیله فلسطین با اعتقادات و ارزش های دینی گره خورده است"، کلیک کنید.