هدف ما از برگزاری مسابقات ورزشی استعدادیابی جوانان است – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار سفیر افلاک علیرضا زاکانی، شهردار تهران در مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات ورزشی شهر قهرمان با تشکر از تمام شرکت کنندگان ورزشی و نمایندگان مجلس و عوامل دیگر گفت: دومین سال است که با افتخار ما قهرمان شهر را با پیروزی جوانان خود پشت سر می گذاریم.

وی ادامه داد: ما مفتخر هستیم که در این مسابقات سال اول 600 هزار نفر با هم رقابت کردند و امسال بیش از 1 میلیون نفر با هم رقابت داشته اند.

زاکانی افزود: ما افتخار می کنیم که شاهد تلاش و کوشش سایر کلان شهرها و رقابت 15 کلان شهر در این مراسم بزرگ هستیم.

شهردار تهران ادامه داد: همچنین خوشحال هستیم که مسوولیت های ورزش عمومی و مقدمه ورزش قهرمانی بر عهده شهرداری ها است.

وی ادامه داد: ایجاد زمینه رقابت جوانان باهم و زمینه استعدادیابی آن ها و ایجاد یک روحیه بشاش از اهدافی بود که به واسطه آن مسابقات شهر قهرمان به انجام رسید.

زاکانی بیان داشت: خوشبختانه ما مقدمات بین المللی کردن این مسابقات را با همکاری های وزیر ورزش و با حمایت شهرداری های سراسر کشور انجام داده ایم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هدف ما از برگزاری مسابقات ورزشی استعدادیابی جوانان است – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هدف ما از برگزاری مسابقات ورزشی استعدادیابی جوانان است – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.