واکنش فیفا به عنوان سومی ایران در جام جهانی – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار سفیر افلاک، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با برتری برابر بلاروس در دیدار رده بندی جام جهانی 2024 امارات موفق شد برای دومین بار در تاریخ، عنوان سومی این مسابقات را از آن خود کند.

فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) پس از این پیروزی به تمجید از عملکرد ساحلی بازان ایران پرداخت و نوشت: ایران موفق شد با یک نمایش درخشان برابر بلاروس به برتری برسد و توانست برای دومین بار مدال برنز جهان را کسب کند.

واکنش فیفا به عنوان سومی ایران در جام جهانی

پایگاه خبری «Telemundo Deportes» هم به این پیروزی واکنش نشان داد و نوشت: ایران کاملاً بر تیم بلاروس تسلط و برتری داشت و توانست عنوان سومی را کسب کند.

رسانه اماراتی «لقنوات ابوظبی» هم نوشت: تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با نتیجه 6 بر یک بلاروس را شکست داد و در رده سوم ایستاد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واکنش فیفا به عنوان سومی ایران در جام جهانی – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واکنش فیفا به عنوان سومی ایران در جام جهانی – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.