وقوع بوران در آزادشهر، توسکستان و کالپوش/ کاهش دید افقی در محورها – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان

امیر عمیدی در گفت وگو با خبرنگار سفیر افلاک، ضمن بیان اینکه طبق گزارش دریافتی از راهداری و دوربین های نظارتی بوران و باد شدید در محورهای شرق استان سمنان گزارش داده شده است، ابراز داشت: برخی از این محورها با کاهش دید مواجه هستیم که تردد در آنها خطرناک است.

وی افزود: در محورهای شاهرود به آزادشهر، شاهرود به گرگان و منطقه کالپوش باد و بوران شدید گزارش داده شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان بابیان اینکه عوامل راهداری در محورهای فوق حضور دارند، ابراز داشت: راهداری نسبت به اسکان و کمک به در راه ماندگان و عملیات شن پاشی و نمک پاشی اقدامات لازم را در دست اجرا دارد.

عمیدی ضمن بیان اینکه سامانه 141 وضعیت راه ها را به صورت آنلاین نشان می دهد، تصریح کرد: از هموطنان درخواست داریم قبل از حرکت حتماً وضعیت راه ها را مورد بررسی قرار دهند.

وی افزود: از رانندگان درخواست می شود تا عادی شدن شرایط جوی از حضور در جاده های مذکور به طور جد پرهیز کرده و در صورت الزام به سفر زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی لازم را به همراه داشته باشند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وقوع بوران در آزادشهر، توسکستان و کالپوش/ کاهش دید افقی در محورها – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وقوع بوران در آزادشهر، توسکستان و کالپوش/ کاهش دید افقی در محورها – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.