پخش برنامه قدرت اسلحه سازی ایران در تلویزیون + روز و ساعت پخش

آفتاب نیوز :

به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه ای اوج، قسمت اول برنامه «بی واسطه» با اجرای محمد دلاوری با موضوع ساخت اسحله و توان قدرت نظامی ایران امشب شنبه 25 فروردین ساعت 19 از شبکه یک سیما پخش می شود.

قسمت اول این برنامه با ورود به کارخانه اسلحه سازی پارچین و مراحل ساخت اسلحه در کشور و همچنین صادرات وزارت دفاع و توان قدرت نظامی ایران در سال های اخیر، قدرت موشکی، پهبادی و… می پردازد.

فصل دوم برنامه تلویزیونی «بی واسطه» به تهیه کنندگی و کارگردانی سید محمدعلی صدری نیا روز های زوج ساعت 19 روی آنتن شبکه یک سیما می رود. فصل اول این برنامه در 26 قسمت از شبکه یک سیما پخش شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. برنامه «بی واسطه» محصول سازمان هنری رسانه ای اوج است و مجری طرح این برنامه بر عهده استودیو بیست و دو است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پخش برنامه قدرت اسلحه سازی ایران در تلویزیون + روز و ساعت پخش" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پخش برنامه قدرت اسلحه سازی ایران در تلویزیون + روز و ساعت پخش"، کلیک کنید.