4900 یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری سفیر افلاک، روح اله صالحی گفت: استان زنجان با همراهی حامیان، رتبه نخست کشوری را در نگهداشت حامیان و رتبه سوم کشوری را در برنامه عملیاتی حامی یابی طی سال گذشته کسب کرده است.

صالحی گفت: طرح حامی یابی برای ایتام کمیته امداد همزمان با هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام در استان آغاز شده است.

وی گفت: پانزدهم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان برای تاکید ویژه بر دستگیری از ایتام و فرزندان نیازمند، هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام نامگذاری شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه در شب های قدر به صورت ویژه 31 پایگاه حامی یابی در سطح استان دایر خواهد شد، افزود: این پایگاه ها با محوریت امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان فعالیت خواهند کرد.

صالحی با بیان اینکه خیرین با هر مبلغی می توانند در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند، اضافه کرد: خیران نیک اندیش زنجانی می توانند از طریق ارسال عدد یک به سرشماره 3000333324 و یا مراجعه به سایت Ekram.emdad.ir حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام و محسنین را عهده دار شوند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "4900 یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "4900 یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند – خبرگزاری سفیر افلاک | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.